Умови надання послуг

1. Терміни

1.1. Сервіс – онлайн-сервіс для ведення бази клієнтів SalesDrive.me.

1.2. Замовник – фізична, або юридична особа, яка реєструється в Сервісі.

1.3. Доступ – логін та пароль для доступу до Сервісу.

1.4. Суперадміністратор – користувач, якого створює Замовник під час реєстрації в Сервісі.

1.5. Додаткові користувачі – користувачі, яких створює Суперадміністратор.

1.6. Користувачі – Суперадміністратор разом з додатковими користувачами Сервісу.

1.7. Активні користувачі – Суперадміністратор разом з активними (не дезактивованими) користувачами Сервісу.

1.8. Обліковий запис – сукупність налаштувань Сервісу та даних, які зберігають Користувачі.

2. Функції Сервісу

2.1. Адміністратор Сервісу може модифікувати, додавати функції Сервісу без узгодження з Замовником.

2.2. Адміністратор Сервісу бере до уваги побажання Замовника по вдосконаленню Сервісу, проте не гарантує їх виконання.

2.3. Сервіс надається “Як є”. Адміністратор Сервісу не несе відповідальності за невідповідність функцій Сервісу очікуванням Замовника.

2.4. Перевірка відповідності функцій Сервісу своїм потребам, Замовник перевіряє під час безкоштовного тестового періоду.

2.5. Сервіс працює на серверах, якими управляє Адміністратор Сервісу.

3. Доступ до Сервісу

3.1. Доступ до Сервісу здійснюється через інтернет-браузер:
– Chrome версії 50.0 або вище;
– Firefox версії 50.0 або вище;
– Opera версії 45 або вище.
У браузерах Microsoft Edge і Safari деякі функції Сервісу можуть бути обмеженими.

3.2. Замовник створює Доступ Суперадміністратора, а також Доступи для додаткових користувачів Сервісу.

3.3. Замовник відповідає за безпечне збереження Доступів Користувачів. Замовник несе відповідальність за втрату чи витік даних, пов’язаних із потраплянням Доступів Користувачів до сторонніх осіб, у тому числі внаслідок кражі Доступів з комп’ютерів Користувачів комп’ютерними вірусами чи шпигунськими програмами.

3.4. Під одним логіном не можна користуватися Сервісом одночасно з 2 різних пристроїв.

3.5. Замовник може дезактивувати додаткових користувачів. Дезактивовані користувачі не мають доступ до Сервісу. Замовник не може дезактивувати Суперадміністратора.

3.6. Адміністратор Сервісу та програмісти Сервісу можуть отримувати доступ до акаунту Замовника в цілях:
– Здійснення технічної підтримки;
– Реагування на звернення Замовника;
– Виправлення помилок в Обліковому записі Замовника.

4. Обов’язки Адміністратора Сервісу

4.1. Адміністратор Сервісу забезпечує доступ до Сервісу 24 години на добу сім днів на тиждень 365-366 днів на рік 99% часу, при цьому доступ до Сервісу може бути обмеженим в разі:
4.1.1. Аварії серверів.
4.1.2. Робіт з модифікації Сервісу.
4.1.3. Настанні форс-мажорних обставин.
4.1.4. Інших подій, незалежних від Адміністратора Сервісу.

4.2. Адміністратор Сервісу буде докладати зусиль, щоб роботи, вказані в п. 4.1.2, відбувалися в нічні години, в вихідні дні, або в неробочий час.

4.3. Адміністратор Сервісу зобов’язується не передавати дані Замовника, які зберігаються в Сервісі, особам третім.

5. Вартість і порядок розрахунків

5.1. Вартість користування сервісом вказана в розділі “Ціни”.

5.2. Розрахунковий період – один квартал, або один рік.

5.3. Вартість користуванням Сервісом залежить від кількості Активних користувачів.

5.4. Кількість Активних Користувачів визначається на перше число розрахункового періоду.

5.5. Форма оплати – передоплата.

5.6. Замовник може додати додаткового користувача посередині розрахункового періоду. В цьому разі оплата за нового користувача за даний розрахунковий період дорівнює вартості користування Сервісом за одного користувача, розділеній на кількість днів в даному розрахунковому періоді, помноженій на кількість днів від дати додавання нового користувача до кінця даного розрахункового періоду.

5.7. Ціна користування Сервісом може бути змінена Адміністратором Сервісу. Адміністратор Сервісу зобов’язаний попередити Замовника про зміну ціни не менше ніж за 30 днів до початку розрахункового періоду, з якого змінюється ціна. Зміна ціни не застосовується до уже оплачених розрахункових періодів.

6. Способи оплати

6.1. Адміністратор Сервісу перед початком розрахункового періоду виставляє рахунок-фактуру Замовнику по емейл, або у вигляді інвойсу LiqPay.

7. Припинення надання послуг

7.1. У разі, якщо Замовник прострочив оплату на понад 30 календарних днів, Адміністратор Сервісу блокує доступ до Сервісу.

7.2. Адміністратор Сервісу зобов’язується зберігати дані Замовника впродовж 30 календарних днів після завершення останнього розрахункового періоду, за який оплатив Замовник. Після завершення цього періоду, дані Замовника можуть бути видаленими з серверів Сервісу. Адміністратор Сервісу не несе відповідальності за можливі наслідки видалення даних.

7.3. Адміністратор Сервісу несе відповідальність тільки у випадку наявності вини в його діях і лише в межах вартості користуванням Сервісом за останній розрахунковий період.

7.4. Адміністратор Сервісу не несе відповідальності перед Замовником за невиконання зобов’язань у разі настання форс-мажорних обставин (війна, епідемія, пожежа, землетрус та інші обставини, які сторони не могли передбачити і попередити) або в результаті невиконання своїх зобов’язань Замовником.

8. Додаткові умови

8.1. Усі зміни до поточних “Умов надання послуг” Адміністратор Сервісу публікує на сайті salesdrive.com.ua.

Реєстрація в SalesDrive

.salesdrive.me

Реєструючись, ви погоджуєтеся на обробку персональних даних і приймаєте умови надання послуг.