Зайдіть в розділ: Установки - Загальні налаштування і інтеграції - Інтеграція з телефонією - За допомогою API
Використовуйте "Посилання для імпорту дзвінка".
До "Посилання для імпорту дзвінка" додавайте потрібні параметри методом GET.
Параметри, що передаються
Коли відбулося з'єднання (йде гудок), але ще не піднята трубка:
IdChain=
status=notify
NumberA=
NumberB=
IntNum=
Direction=
При початку розмови (коли підняли трубку):
IdChain=
status=newNum
NumberA=
NumberB=
WaitDuration=
Accepted=1
IntNum=
Direction=
Коли менеджер перемикає дзвінок на іншого менеджера і бере трубку інший менеджер:
IdChain=(співпадає з IdChain коли дзвінок відпочатку надійшов)
status=updateIntNum
IntNum=(внутрішній номер нового менеджера)
Коли завершується дзвінок:
IdChain=(співпадає з IdChain коли дзвінок відпочатку надійшов)
status=newNum
NumberA=
NumberB=
WaitDuration=
Accepted=1
IntNum=
Direction=
SpeakDuration=
FilePass=
Коли дзвінок пропущений:
IdChain=
status=newNum
NumberA=
NumberB=
WaitDuration=
Accepted=0
IntNum=
Direction=
SpeakDuration=0
Значення змінних
IdChain - ідентифікатор ланцюжка перемикань. Наприклад, коли абонент подзвонив, потрапив на одного менеджера, а потім абонента переключили на іншого менеджера - всі розмови в рамках даного ланцюжка розмов - матимуть однаковий IdChain.
status - тип операції
notify - повідомлення про дзвінок.
Викликається в ситуаціях:
Надійшов дзвінок, але ще ніхто не взяв трубку (йде гудок).
Виклик status=notify - не створює дзвінок в журналі викликів, а лише ініціює повідомлення у користувачів з вказаним IntNum. Після виклику status=notify передбачається наступний виклик status=newNum після підняття трубки менеджером, або при закінченні дзвінка при пропущеному дзвінку.
newNum - створення дзвінка. Викликається в ситуаціях:
підняття трубки менеджером при вхідному дзвінку;
підняття трубки клієнтом при вихідному дзвінку;
завершення дзвінка при пропущеному виклику (поклали трубку, не дочекавшись відповіді);
updateIntNum - розмова після перемикання на нового менеджера;
NumberA - хто дзвонить (в разі вхідного дзвінка - це номер клієнта. У разі вихідного дзвінка - це «лінія», через яку йде дзвінок);
NumberB - куди дзвонять (в разі вхідного дзвінка - це «лінія», на яку приходить дзвінок. У разі вихідного дзвінка - це номер клієнта);
TimeStart - час початку розмови у форматі timestamp (часовий пояс в UTC). Цей параметр не обов'язковий і краще його не вказувати;
WaitDuration - час очікування підняття трубки;
SpeakDuration - час розмови (без часу очікування підняття трубки);
Accepted
0 - пропущений дзвінок;
1 - прийнятий дзвінок;
IntNum - внутрішній номер менеджера, який прийняв дзвінок;
FilePass - шлях до файлу записи розмови;
Direction
incoming - вхідний дзвінок;
outcoming - вихідний дзвінок.
Додаткові параметри для передачі даних про дзвінок при динамічному кол-трекінгу: