Декілька підрозділів: Організуй різні бізнес-процеси в одному акаунті

У твоїй компанії є декілька підрозділів? Ви пропонуєте різні типи послуг, за якими немає сенсу звалювати всіх клієнтів в одну базу?

Ти можеш вести різні клієнтські бази в одному акаунті SalesDrive!

Для різних підрозділів:

З SalesDrive тобі не потрібно заводити кілька акаунтів і постійно переключатися між підрозділами.

Коли варто використовувати підрозділи?

Приклад 1

Наприклад, твоя компанія пропонує навчання для дорослих і для дітей. З дітьми і дорослими працюють різні менеджери, у різних підрозділів – різна схема продаж, різні навчальні програми. У той же час, директор, HR, маркетолог – повинні мати доступ до обох підрозділів. В цьому випадку, найбільш зручно буде створити два підрозділи з окремими клієнтськими базами.

Приклад 2

Твоя компанія має підрозділи в різних регіонах. У різних регіонах працюють різні менеджери, різні клієнти, яких немає сенсу змішувати. В цьому випадку створити різні підрозділи в SalesDrive – буде для тебе оптимальним рішенням!

Керуй декількома підрозділами компанії легко з SalesDrive!

З чого почати роботу в SalesDrive?

Зареєструйтеся безкоштовно

Зареєструйтеся!

Відправ заявку на консультацію

Реєстрація в SalesDrive

.salesdrive.me

Реєструючись, ви погоджуєтеся на обробку персональних даних і приймаєте умови надання послуг.