CRM для рекламного агентства, маркетингу

Воронка продаж. Планування дзвінків і зустрічей. Інтеграція з сайтом, емейл, телефонією.

Зареєструйся безкоштовно!

Зручність в користуванні

  • Впровадження CRM для рекламного агентства займе мінімум часу. Робота в CRM буде простою і зручною для менеджерів.

Email в CRM для рекламного агентства

  • Відправка комерційних пропозицій, договорів, рахунків прямо з карточки заявки.
  • Уся емейл-переписка в історії заявки/конакту.
  • Двостороння синхронізація: Прочитали листа в мобільному додатку Gmail – лист відмітиться прочитаним і в SalesDrive.

Заявки/Контакти

  • Прив’язка до заявки декількох контактів, які впливають на прийняття рішення, наприклад: маркетолог, директор.
  • Прив’язка до заявки/контакту відповідального менеджера, який веде клієнта.

Воронка продаж

Налаштуйте в CRM воронку продаж для рекламного агентства, наприклад:

  • Новий
  • Виявлено потреби
  • Вислано пропозицію
  • Проведено зустріч
  • Рахунок
  • Продажа

Заявки он-лайн з сайту

  • Розмістіть форми заявки он-лайн на всіх сторінках ваших послуг.
    • Вверху – форма поп-ап (у спливаючому вікні).
    • Внизу – форма на сторінці.
  • Проста інтеграція CRM для рекламного агентства SalesDrive з веб-формами на вашому сайті.
  • Всі заявки з сайту автоматично попадають в SalesDrive.
  • В SalesDrive попадає інформація, по якій послузі іде замовлення. Наприклад, при відправці заявки з лендінгу по контекстній рекламі, в SalesDrive заявка прив’яжеться до послуги “контекстна реклама”.
  • Менеджери миттєво сповіщаються і швидко реагують на заявки он-лайн.

Дзвінки по телефону

  • Можливість маршрутизації дзвінків на відповідального менеджера.
  • Прослуховування запису дзвінків прямо з карточки заявки/контакту.

Завдання/Календар

  • Планування презентацій, зустрічей.
  • Менеджери не забуватимуть передзвонити клієнту, виставити рахунок.
  • Постановка задач і контроль виконання задач іншим співробітникам:
    • Постановка задач технічним спеціалістам
    • Прив’язка файлів з макетами, розрахунками, медіа-планами до задач

Рахунки, договори, акти, оплати

Всі документи, потрібні для роботи з клієнтами по рекламі:

  • рахунки;
  • акти;
  • договори;
  • прибуткові касові ордери;
  • вхідні оплати.

Зручна база документів. Пошук, друк, відправка по емейл, робота через декілька організацій.

Усі оплати прив’язуються до заявки – у вас не буде проблема, що частина даних знаходиться в бухгалтерській програмі, а частина – в CRM.

Сегментування клієнтів

  • Виділіть “ваших клієнтів”, які мають найбільшу вірогідність успішної продажі рекламних послуг. Приділяйте таким клієнтам найбільше уваги.

З чого почати роботу в SalesDrive?

Зареєструйтеся безкоштовно

Зареєструйтеся!

Відправ заявку на консультацію

Реєстрація в SalesDrive

.salesdrive.me

Реєструючись, ви погоджуєтеся на обробку персональних даних і приймаєте умови надання послуг.