CRM для продажу обладнання

Послідовно просувайте клієнта по воронці продаж. Відстежуйте всю історію комунікацій з клієнтом: дзвінки, зустрічі, емейли.

Зареєструйся безкоштовно!

Каталог обладнання

  • Імпорт товарів з ексель
  • Синхронізація товарів з сайтом
  • Залишок на складі

Воронка продаж обладнання

Налаштуйте воронку продаж під себе, наприклад:

  • Новий
  • Виявлено потреби
  • Комерційна пропозиція
  • Зустріч
  • Договір
  • Рахунок
  • Оплата

Звіти по менеджерах в CRM

Скільки кожен з менеджерів обробив потенційних клієнтів, і який відсоток перетворився в продажі.

Дзвінки

  • Скільки кожний з менеджерів зробив дзвінків.
  • Спливаюча картка клієнта при дзвінку.
  • Відстеження пропущених дзвінків.
  • Запис дзвінків, яку можна прослухати прямо з карточки контакту/заявки.
  • Дзвінок в один клік з CRM-системи.

Email в CRM для продажу обладнання

Вся email-переписка зберігається в карточці заявки/контакту.

Навіть через півроку ви легко згадаєте, про що ви листувалися з клієнтом.

Завдання, нагадування, календар

  • Після кожної комунікації з клієнтом – створіть завдання на наступний контакт.
  • Зручно плануйте зустрічі в календарі.
  • Ставте і контролюйте завдання іншим співробітникам.

Безпека клієнтської бази

Обмежте доступ до заявок/контактів/дзвінків, щоб:

  • Менеджер з продажу бачив тільки своїх клієнтів.
  • Менеджери не могли експортувати базу в Excel.
  • Директор, керівник відділу продаж – бачили дані по всіх заявках/контактах/дзвінках.

Інтеграція з сайтом

Отримуєте заявки з сайту? Підключіть веб-форми на сайті до SalesDrive:

  • Заявки он-лайн автоматично потраплятимуть в SalesDrive.
  • Менеджери миттєво будуть сповіщені про нові заявки і швидко передзвонять клієнту.
  • По кожній заявці видно, з якої рекламної кампанії прийшла заявка, наприклад: Google Adwords, партнерський сайт.

Звіти

  • Звіт за кількістю і сумою проданих товарів, за категоріями товарів.
  • Скільки дзвінків обробив кожен з менеджерів.
  • Скільки заявок обробив кожен з менеджерів.
  • Звіти по місяцях: яка динаміка відвідувань сайту, заявок, продаж по місяцях.

Історія замовлень

  • Історія замовлень в карточці контакту.

Склад

  • Контроль залишків на складі.
  • Синхронізація залишків на складі з сайтом.
  • Імпорт залишків на складі з Excel.

Собівартість, прибуток, знижки

При продажу обладнання, фіксуйте в CRM також і витрати!

  • Собівартість товарів
    • можливість заімпортувати собівартість товарів в каталог обладнання;
    • можливість ввести собівартість товару вручну при оформленні замовлення.
  • По кожній заявці – видно оплату, витрати і прибуток.
  • У всіх звітах – відображаються дані про оплату, витрати та прибуток:
    • звіт по менеджерах;
    • звіт по місяцях;
    • звіт по рекламних кампаніях;
    • звіт по товарах;
    • універсальний звіт.
  • Знижки – можливість введення у % або вводити суму знижки.

Інтеграція з Новою Поштою

Оформлюйте доставку обладнання Новою Поштою, не виходячи з CRM SalesDrive:

  • Дані доставки: спосіб доставки, місто, відділення Нової пошти і так далі.
  • Формуйте експрес-накладну Нової Пошти в CRM.
  • Друкуйте маркування та експрес-накладні Нової Пошти прямо з CRM.
  • Перевірка статусів доставки Нової Пошти в SalesDrive.

SMS в CRM для обладнання

  • Шаблони SMS.
  • Відправлення номера накладної Нової пошти.
  • Розсилка SMS з підстановкою значень полів заявки.

Документи

  • Виставляйте рахунки клієнтам прямо із CRM SalesDrive!
  • Робота з фізичними і юридичними особами.
  • Робота через декілька організацій.
  • Акти, договори, видаткові накладні, рахунки.

Контроль оплат:

  • вхідні безготівкові платежі;
  • приходні касові ордери.

Зручна база документів:

  • пошук, фільтри;
  • розмежування доступу.

З чого почати роботу в SalesDrive?

Зареєструйтеся безкоштовно

Зареєструйтеся!

Відправ заявку на консультацію

Реєстрація в SalesDrive

.salesdrive.me

Реєструючись, ви погоджуєтеся на обробку персональних даних і приймаєте умови надання послуг.